rinyálós fogyiblog

Nyafogós Lefogyós

Nyafogós Lefogyós

Michelin meg a motiváció

2017. október 11. - sarkadigabi

Ezt a cikket ma lökte elém a Facebook és hát bizonyára nem lehet ez véletlen, noha már egy hetes hír: http://hvg.hu/tudomany/20171003_rakos_megbetegedes_daganatos_betegseg

Nem mondom, hogy most azonnal elkezdtem a temetésem szervezését, de elég riasztó, hogy ilyen komoly bajokat okozhat, hogy az ember túlsúlyos. Ráadásul van egy évek óta tartó nagyon kellemetlen jobb deréktáji görcsölésem, aminek az okát - túl a kimerítő urológiai kivizsgálásokon, reumatológiai nyomozásokon, belgyógyászati puhatolózásokon, még mindig nem tudom biztosan. Az én rémálmaimban az lebeg, hogy igazából valami a beleimben nincs rendben - még ha nincsenek is ilyen irányú konkrét panaszaim, tüneteim. A belgyógyász, akivel nemrég beszéltem, azt mondta, az eddigi vizsgálatok alapján kizárható, hogy ezen a területen kellene a kiváltó okot keresni, de azért egy vastagbéltükrözésre életében egyszer mindenkinek el kellene mennie, szóval ha gondolom... Hát, mondtam, hogy ezt egyelőre skippelném, mert a közhiedelem szerint ez az, amitől még meglett férfiemberek és besírnak, és ennyire még én sem vagyok hipochonder. Akkor inkább elhiszem, hogy a kezdődő porckorongsérv miatt fáj.

Fogyás: nulla :\

Nyafogás: kurvasok!

Most annyira összecsapott a minden is a fejem felett <magyarázkodós süketelés következik>, hogy az utóbbi napok megint nem arról szóltak, hogy az egészséges életmódra koncentráljak. Nagyon fáradt vagyok, nagyon keveset alszom, néha azt se tudom, merre van az előre. A kicsi gyerekünk olyan gyakran ébreszt fel éjszakánként, hogy már nem emlékszem, mikor aludtam utoljára egyben 3-4 órát. Tegnap Peti elutazott a UK-be, de mikor reggel felkeltem, ha valaki megkérdezte volna, hogy Londonban van, vagy Edinburghben, nem tudtam volna megmondani ... Csak azt, hogy tudom, 2-2 napot tölt itt is, ott is. Na, ennyit erről, most én menedzselem a gyerekeket, a nagyobbiknak fontos iskolai előadása lesz csütörtökön, úgyhogy arra koncentrálunk, nem érek rá fogyni, vágási?!

Mostanában sok olyan fotót nézek, ami 2012 végén, 2013-ban készült rólam és sajnos ettől még nem lehet fogyni, hiába koncentrálok, cserébe keservesen nyervogok magamban, hogy miért nem tudtam azt megtartani és hogy milyen bazimessze vagyok attók, hogy újra olyan legyek.

Az irodában (mindig, mindegyikben, amiben valaha ültem, de most a jelenlegi munkahelyemre gondolok) a kollégáim is sokszor hallgatták a nyafogásomat, tavaly tavasszal kedvenc kis kolleginám-barinőm, Nikki készített nekem egy motivációs kis plakátot annak reményében, hogy ez majd elvisz engem egy fitness teremig. Akkor még nem tudta, mert nem volt publikus, hogy várandós vagyok, úgyhogy a plakát azóta is csak azt várja, hogy kitegyem és elkezdjem ezeket mantrázni, na most elővettem és szó szerint szem előtt tartom, ha úgy akarok kinézni, ahogy azon a 2013 tavaszi képen ott a közepén.

motiv.jpg

 

Sose voltam olyan jó formában emberemlékezet óta.

Ezzel szemben hogy nézek most ki? Besírok!

...

........

...............

......................

MINT EGY BAZINAGY MICHELIN BABA! Úszógumit köszi nem kérek karácsonyra, van má' így is elég! :\

IMG_20170927_153033

A bejegyzés trackback címe:

https://nyafogoslefogyos.blog.hu/api/trackback/id/tr6613539519

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása