rinyálós fogyiblog

Nyafogós Lefogyós

Nyafogós Lefogyós

kalóriaszámlálás

2018. szeptember 16. - sarkadigabi

Az én testem az egy olyan kibaszott templom, amit ha rombolni próbálok is csak épül szorgosan felfele, így történt, hogy a kalóriaszámlálással kalkulált napi kcal alatt maradva is másnap reggelre fél kilóval nehezebb vagyok, mint tegnap, #ÉLETEM bazmeg.

via GIPHY

A bejegyzés trackback címe:

https://nyafogoslefogyos.blog.hu/api/trackback/id/tr1514243191

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vanda62 2018.09.16. 15:39:20

látod, ezért jó a kórházi kezelés, mert ott megtanítja a dietetikus, hogy az ételt kell naponta mérni és nem magadat, azt elég hetente. Másrészről 35 kiló testsúly lelépítése nem megy estéről reggelre, hanem egy-másféléves program. De valóban a te életed, azt teszel vele, amit jólesik. Nyafoghatsz is, amíg el nem telik.

naty77 2018.09.16. 15:58:04

Egy nap tényleg nem oszt nem szoroz, nekem a vizesedés miatt 2-3 kg különbségre is képes a testem egyik napról a másikra.
De a kalóriaszámlálás sem mindenkinek működő dolog. Persze nyilván hónapokra kitartott diétáról és valóban betartott mennyiségekről beszélek.
Én tavaly 4 hónapig jártam orvoshoz és dietetikushoz, minden kortyot és falatot írtam grammra és még a márkáját is, mert nehogy nem megfelelő minőségűt egyek. Végig gond volt, hogy nem tudok elég kalóriát és fehérjét enni, mindig az volt, hogy többet többet, de az én szervezetem nincs nagy mennyiségekhez szokva, kínlódva ettem többet. A 4 hónap végén 3 kg-val voltam nehezebb és abbahagytam.
Heti 4 edzésem van, 2x szakemberrel és 2x futópadon, mégsem tudok fogyni. Én már nem keresem az okát. Inkább megyek most is a futópadra és utána eszek 1 főtt tojást tonhal konzervvel, hogy meglegyen a fehérje. Egyszer csak lesz eredménye....

qwertzu 2018.09.16. 16:46:23

Én simán le tudok dobni fél óra alatt két kilót, ha érted ahogy mondom.

Napi méréseknek csak nagyon szabályos nagydolog esetén van értelme, reggel, ivás előtt, kisdolog után.

Toms Nutri · https://www.instagram.com/toms_nutri/ 2018.09.16. 17:52:56

Ha túlságosan aláeszel a napi kalóriaszükségletednek, akkor hízni fogsz. A szénhidrátot pontosan, a fehérjét kb érdemes belőni, azt tartani 6/7 nap, 1 hónapig, aztán megnézni mi történik. Ha nincs fogyás, akkor a CH-t csökkenteni 10-20%val.

Brained 2018.09.18. 06:55:28

Ne mérd magad fél évig!
1-2 kg naponta, akár reggeltől-estig, estétől-reggelig változhat.

Tudatosan ne egyél szénhidrátot inkább fehérjét, és ne félj a zsîrtól! Sajnos szinte elkerülhetetlen, hogy 80-100g szénhidrát csak úgy becsússzon.

Tudatosan ne egyél kenyeret (semmilyet), tésztát, rizst, krumplit! Neegyél tejet, tejterméket a sajtón és vajon kívül.

Pajzsmirigyed működését nézetted? Ez az egyik első dolog.

A mozgást óvatosan! Először a testet a szükséges mértékig rendbehozva, megerősítve a sérülés veszélye nélkül lehet bármit tenned, amit élvezel.

Semmi sem elég jó önmagában, de ha kiegészíted egy megfelelően kontrollált derék, comb, fenék, gerinc, hát, nyak, váll, kar erősítéssel, miközben korrigálod a tartáshibákat, akkor bármit csinálhatsz büntetlenül. Ilyen kontrollált testerősítésnek, a speciális csak veled foglalkozó személyi edzésen túl esetleg jó lehet a trx vagy a kattle bell.

De a testedet most is szeresd! :)

2018.09.18. 12:27:41

A mérlegelés a súlymegtartáshoz jó, én 20 évig úgy tartottam a súlyomat, hogy minden reggel ráálltam, volt egy határ, amit ha túlléptem, akkor no kaja, izzasztás.
Most, hogy túlsúlyom van, azt veszem észre 2-3 kg ingadozás is van egy hónapban, ciklus, éppen ettem e puffasztó szarokat, mikor voltam wc-n, ilyesmik miatt, szóval tényleg semmi értelme.
Ha őszinte akarok lenni magamhoz, azt kellene csinálni, mint karcsú koromban. Van is ilyen módszer= figyeld meg mit csinálnak a vékony emberek és utánozd le. Kevés, jó minőségű kaja, némi sport, és alapvetően aktívabb élet. Ami azt jelenti, hogy mindig tenni-venni, mindig csinálni valamit.
Csak akinek túlsúlya van, annak ez már egy óriási megmászandó hegy, amire rá kellenne venni magunkat.

vanda62 2018.09.18. 17:05:47

@Hortenz: segítség nélkül borzalmasan nehéz, én is 18 évig tartottam a súlyomat, csak az volt a baj, hogy ez a súly 120 kiló volt, se több, se kevesebb. Nekem is csak kórházi segítséggel sikerült, akkor, amikor a cukorbetegségem, és a magas vérnyomásom már ténylegesen az életemet fenyegette. Ha esetleg van túlysúlyos hozzátartozód, vagy közeli barátod, érdemes közösen neki vágni. Amióta én elkezdtem, már mindkét felnőtt gyerekem étrendet készít és számol, sőt a férjem is azt kérte, hogy számoljak neki napi étrendeket. Reggelire, vacsorára érdemes lassú felszívódású szénhidrátot választani, zsírszegény fehérjét, nyers zöldséget, gyümölcsöt. Nekünk a kórházban azt ajánlják, hogy hetente egyszer ehetünk ebédre krumplit, tésztát, barna rizst. A maradék négy napon viszont zöldségalapú ebédet együnk, párolt, rakott, töltött zöldség, főzelék. Fehérjéből zsírszegény változatot: hal, csirkemell, sovány marhahús, sertés karaj, sovány sajt, túró. Az ételkészítési technika akkor jó, ha elég egy hónapra egy kiló teljes kiörlésű liszt, és egy liter olaj a főzéshez. Répacukor és zsemlemorzsa egyáltalán nem kell. Fűszereket viszont vegyél jó sokat, én rengeteg fűszerkeveréket használok. Nekem iszonyú szerencsém, hogy a férjem horgászik, így tavasztől őszig finomabbnál finomabb halak kerülnek az asztalra. Ha idegenkedsz a konyhai mérlegtől, vegyél egy gyerek étkészletet, és abba merd ki az ételedet. Én a mozgásból a sétát és az úszást választottam. A séta nem andalgás, hanem ütemes, tempós gyaloglás sportcipőben, tréning ruhában. Még egy jó tanács, a vékonyak valóban keveset esznek, mindenfélét, de mértékkel, és amit megesznek, azt nem behabzsolják, hanem szép komótosan elmajszolják.

vanda62 2018.09.18. 17:13:03

@Hortenz: most olvasom, hogy van kutyád, a sporttársad már van, jöhet az ütemes, napi rendszeres séta:-)

2018.09.19. 08:01:03

Én tegnap este kínaiul kezdtem tanulni, és ma reggel még mindif nem tudok kínaiul.

gergerg 2018.09.19. 09:02:28

Fél kiló az a napi szórás alatt van. Bőven. Nekem reggel-este másfél kilós különbség is össze tud jönni úgy, hogy valójában nem változik a tömegem. Legalább egy hét kell, hogy trendet láss.
süti beállítások módosítása