rinyálós fogyiblog

Nyafogós Lefogyós

Nyafogós Lefogyós

egészséges ebéd házhoz

2017. szeptember 19. - sarkadigabi

Szóval stikában elkezdtem fogyózni két hete, jellemzően semmiféle bölcs tudatosság nincs mögötte, amennyire lehet, kerülöm a széndhidrátokat, első feladatnak ez is épp elég. Persze rohadtul fegyelmezetlen vagyok, úgyhogy máris jár a tockos és ha be is tartanám ezt az egyet, akkor nem 2 kiló mínusznál járnék 2 hét alatt, hanem 4-nél. Pár napig számolgattam a kalóriákat a Noom Coach segítségével, ami jónak tűnik, csak valahogy letérített az útról egy családi szülinapozás és azóta nem vezetem. Erre jó lesz visszatérnem, különben kicsúszik a dolog a kezeim közül és ez jó guide. A matek szerint 1600 kalóriát kellene ennem naponta, ami még tartható is.

Egy hétig próbáltam a Béres Alexandra fitness ebédjét, de olyan madáradagok jöttek, hogy lefordultam a székről délután kettőkor. Csábító volt a 3-400 kalóriás ebéd, de be kellett látnom, ahhoz, hogy valahogy elkerregjek délután, kell ebédre 5-600 kcal, úgyhogy gyorsan váltottam, most az Egészségkonyhát tesztelem és tetszik, hogy bő a választék, vannak kisebb adagos kaják is, a nagyobb, 30-40 dekásak pedig pont jók ebédre. Jól főznek és ha lehet nekik hinni, akkor egészségesen.

A képen rögzített pillanat a csőben sült csirkés brokkoli fogyasztását örökíti, azzal az extrával, hogy közben kicsöppent a nyálam. Enni se tudok rendesen, basszameg.

brokkoli

 

A bejegyzés trackback címe:

https://nyafogoslefogyos.blog.hu/api/trackback/id/tr9413539509

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nojszee 2017.09.22. 15:14:01

K*va nagy ez a foto :-D
süti beállítások módosítása